Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
FAQ
REJESTRACJA
 
Czy rejestracja jest konieczna, aby móc dokonywać zakupów?
 
Nie, rejestracja nie jest wymagana.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba także ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy (i ew. dane do faktury). Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów. Ponadto zarejestrowani Klienci dołączają do Programu Lojalnościowego, w którym gromadzą punkty i wymieniają je na produkty. Patrz też: Program Lojalnościowy
 
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
 
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Zarejestruj się", w prawym górnym rogu strony. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się”, na podany w czasie rejestracji adres e-mail zostanie wysłany mail z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie jako zarejestrowany Klient.
 
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych, które podałem w procesie rejestracji?
 
Można dokonywać zmian swoich danych. Wystarczy po zalogowaniu się kliknąć w odpowiedni przycisk ("Edycja profilu", "Zmień hasło" lub "Przejdź do edycji adresów").
 
Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?
 
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w link „Nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłany mail z linkiem umożliwiającym ustanowienie nowego hasła.
 
 
ZAMÓWIENIA
 
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
 
Złożone zamówienie można wycofać, kontaktując się z obsługą sklepu drogą mailową - wysyłając mail z informacją o rezygnacji z zamówienia. Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana.
 
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
 
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności zamówionego towaru, wybranego sposobu wysyłki oraz terminu opłacenia złożonego zamówienia (w przypadku wyboru opcji Przedpłaty, jako formy płatności).
 
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
 
Tak, wprowadzenie zmian w złożonym zamówieniu jest możliwe. By dokonać zmian w złożonym zamówieniu, należy skontaktować się mailowo lub telefonicznie z obsługą sklepu.
 
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
 
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla Klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują generowane automatycznie maile, informujące o każdej zmianie statusu zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
 
 
WYSYŁKA I DOSTAWA
 
Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?
 
Tak, zamówienia można odebrać w sklepie stacjonarnym. Przy składaniu zamówienia jako formę dostawy należy wybrać opcję "Odbiór osobisty". Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny (nr tel. 12 222 51 54) w celu upewnienia się, czy dany produkt jest na magazynie.
 
Jakie są koszty dostawy paczki?
 
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier / Poczta Polska / Paczkomaty InPost). Patrz: Koszty dostawy
 
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
 
Istnieje taka możliwość. Prosimy wtedy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą sklepu, w celu sprawdzenia i potwierdzenia formy i kosztów wysyłki.
 
W jaki sposób otrzymam zamówiony utwór/utwory w formacie mp3?
 
W przypadku utworów w formacie mp3, po otrzymaniu wpłaty wysyłamy email z linkiem/linkami do pobrania zamówionego utworu/utworów. W przypadku Klientów niezarejestrowanych, po kliknięciu w taki link powinno się otworzyć okienko pobierania pliku. Plik należy zapisać na dysku komputera lub na urządzeniu mobilnym. Klienci zarejestrowani po kliknięciu w link zostaną przeniesieni na stronę logowania sklepu Tęczowa Muzyka. Po zalogowaniu się należy kliknąć w "Moje konto" (prawy górny róg strony), a następnie przewinąć stronę nieco w dół i w Panelu klienta odszukać ostatnie zamówienie. Po wejściu w nie można pobrać zamówiony utwór/utwory z sekcji Pliki do pobrania. UWAGA: Nie wysyłamy utworów w formacie mp3 na płytach CD ani jako załączników do maili.
 
 
PŁATNOŚCI
 
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
 
Płatność za zakupiony towar może być dokonywana przy odbiorze towaru (tzw. za pobraniem lub gotówką/kartą w przypadku odbioru osobistego) lub on-line: przez PayU lub przelewem na podane konto firmowe. Patrz: Sposoby płatności
 
W jakiej walucie można dokonać płatności?
 
Płatności, również za zamówienia zagraniczne, można dokonać wyłącznie w polskich złotych.
 
Co mam zrobić jeśli wybrałem płatność PayU, a próba dokonania transakcji zakończyła się niepowodzeniem?
 
W takiej sytuacji należy opłacić zamówienie przelewem bankowym (elektronicznym lub tradycyjnym).
 
Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
 
Dane do płatności:
 
Numer rachunku bankowego mBank: 49 1140 2004 0000 3102 7499 6760
IBAN: PL 49 1140 2004 0000 3102 7499 6760
SWIFT: BREXPLPWMBK
 
Tęczowa Muzyka Mateusz Kluza
ul. Elżbiety Łokietkówny 18/346
31-841 Kraków
Tel. 12 222 51 54
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl